کلسیم پیشنهادی برای مادران شیرده روزانه 1000 میلی گرم است و همین مقدار توصیه شده است. برای زنان باردار و زنان بین سنین 18 تا 50 سال. (دختران 14 تا 18 سال به 1300 میلی گرم نیاز دارند) البته بهتر است که مصرف روزانه شما به مقدار بیشتر از این مقدار برسد، حداکثر 2500 میلی گرم. سعی کنید این کلسیم مورد نیازتان را از طریق غذا به دست آورید، تا از طریق مکملهای ویتامینی. زیرا بدن شما آن کلسیمی که از طریق غذا بدست می آید را بهتر جذب می کند.
یک لیوان 225 گرمی (8 اونسی) شیر حدود 300 میلی گرم کلسیم دارد. روش افزودن مواد غذایی سرشار از کلسیم در رژیم غذایی روزانه تان ساده است .
بطور مثال:
صبحانه: غله با شیر
ناهار: ساندویچ ساخته شده با 28 گرم پنیر
میان وعده: یک پیمانه ماست
شام: یک فنجان شیر با شام میان وعده: شکلات گرم
همچنین شما می توانید حدود 300 میلی گرم کلسیم را از طریق منابع زیر بدست آورید:
یک پیمانه ماست (225 گرم)
 45 گرم پنیر پردازش نشده شبیه چدار (نوعی پنیر سفت)
دو پیمانه پنیر سفید نرم کم چرب
یک فنجان آب پرتقال غنی از کلسیم (و انواع متفاوت دیگر آب میوه های کلسیمی حاوی برچسب کلسیم)
 یک فنجان شیر غنی شده از کلسیم
2 تکه نان غنی از کلسیم
 6 تا پرتقال

http://www.koodakeman.com/Default.aspx